[kdecat] Actualització del Mediawiki

orestes orestes at tsc.upc.edu
Fri Jan 29 09:48:08 UTC 2016

A 2016-01-26 20:30, Josep Ma. Ferrer escrigué:

> El Dimarts 26 Gener 2016, a les 13:20:24, Orestes Mas va escriure:
> El Monday 18 January 2016, a les 21:13:15, Josep Ma. Ferrer va escriure: Tinc la impressió que les persones que ho van muntar ja no hi són. I les que ara hi són, no ho van muntar :) Si algú sap què cal modificar, seria genial. Salutacions, Josep Ma. Crec que he aconseguit recuperar les constants vitals de la pàgina web. També he mogut les notícies antigues a una subcarpeta. Estaria bé que per tal de donar-li "vidilla" escrivíssim algunes notícies més actualitzades. Orestes.

Moltes gràcies.

Es pot conèixer què cal fer si torna a passar?

La causa, no la sé, però l'efecte és que s'havia desquadrat l'HTML de la
pàgina principal. Només vaig refer una mica del codi de la taula que
presenta les notícies i el menú, i ja va estar.

Orestes.

> Respecte a les notícies, totalment d'acord en publicar-ne de noves... Jo m'apunto per fer-ho quan hi hagi una versió «important» .

> Josep Ma.

Links:
------