[kdecat] Revisió de les regles del posieve

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sat Jun 20 09:02:52 UTC 2015

El Divendres 19 Juny 2015, a les 13:34:06, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> [...]
> addFilterRegex match="(\&|\-)" on="pmsgid,pmsgstr"
>
> L'eliminació de guions també emmascarava errors, i com que l'eliminació de
> l'accelerador ja està al «filter.include», he eliminat aquesta directiva.
>

> 	Finalment, he afegit la capçalera "X-Accelerator-Marker:&" al fitxers po
> de messages que encara no la tenien, amb l'ordre següent:
>
> $ posieve set-header -sfield:'X-Accelerator-Marker:&' -screate
> -safter:'Plural- Forms' -sreorder ./messages
>
> 	Aquesta capçalera és necessària per tal que el "hook" d'eliminar
> acceleradors funcioni. També es pot afegir manualment editant el fitxer po

  De fet sabíem quelcom no funcionava, m'alegro que es pugui esmenar.

> [...]
> partir de capçaleres del fitxer po o inclús a nivell de missatge (camp
> comentari). També permet analitzar el conjunt de fitxer po amb una regla
> (id) o més. Tenint en compte totes aquestes avantatges, crec que seria
> convenient començar a identificar cada una de les regles. Tot això està
> molt més ben explicat en el manual del pology:
>
> http://pology.nedohodnik.net//doc/user/en_US/index-mono.html#sv-check-rules
>
> 	Si us sembla, podem afegir els id a cada una de les regles de mica en
> mica, com tenen altres equips. No fa mal i dóna més flexibilitat.

  Si creus que és viable amb algunes de les regles o totes, per exemple ens
evitaria haver de posar tantes excepcions a una mateixa regla afegint un ID al
camp comentari.

  Per mi endavant +1

  Atentament