[kdecat] Traduccions per la versió 4.13

orestes orestes at tsc.upc.edu
Tue Mar 25 12:23:48 UTC 2014

A 2014-03-23 10:49, Josep Ma. Ferrer escrigué:

> Hola,
>
> S'està apropant la data de publicació de la propera versio 4.13 del KDE,
> que s'etiquetarà el dia 09/04/2014:
>
> http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.13_Release_Schedule [1]
>
> Les traduccions al català estan força bé (deixant de banda extragear i
> playground), i només caldria dedicar-se a enllestir kdeedu i kdegames.
>
> Hi ha algú que pugui dedicari temps a fer aquestes traduccions?
>
> Salutacions,

Hola,

Primera notícia. Haig d'admetre que això m'ha agafat amb el pas canviat.
Com és que hi ha una release ara a l'abril? no eren sempre al gener i al
juliol?

Però vaja, encara queden uns dies. Avui al vespre li faig una ullada al
kdeedu, veig que queden uns 400 missatges.

Orestes.

Links:
------
[1] http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.13_Release_Schedule