[kdecat] branches/stable/l10n-kde4/ca/messages

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Fri Feb 28 13:32:33 UTC 2014

El Divendres, 28 Febrer de 2014, a les 13:20:34, Antoni Bella Pérez va
escriure:
> gui: Catalan works (kdepim*)
>   -- Revision:
>    * With that, I assume restored the sacred cows (translations). ;-)
>      If something is missing, tell me please.

> http://websvn.kde.org/?view=rev&revision=1378842

  Hola llista

  He estat fent una revisió de tot el kdepim, tot procurant restablir (en
dates de noves versions -el KDE 4.12.3 el 4 de març-) aquelles traduccions que
s'han anat consensuant a la llista. Espero que tot continui del vostre agrat.

  Encara vaig per mig mòdul del kdepim (la part dura, amb més entrades) però
estic obert a comentaris.

  Atentament