[kdecat] Typo al Descobridor Muon

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sun Feb 16 21:45:49 UTC 2014

El Diumenge, 16 Febrer de 2014, a les 22:28:26, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 16-02-14, a les 21:51, Antoni va escriure:

> Hola Toni,
>
> 	He revisat les traduccions de trunk i stable de les seccions extragear-
> sysadmin, a on resideix el muon, i no he trobat aquest missatge.
>
> 	Pot ser que estigui a alguna traducció del Launchpad?
>
> 	Josep Ma.

  Ep!

  Segons tinc entès el Launchpad ja no fa duplicats de les traduccions. Si les
plantilles de traducció són al KDE, les traduïm nosaltres. :-)

  Veig el següent a stable (a trunk s'haurà d'investigar, doncs la veig
comentada):

msgctxt "@info:status"
msgid "Downloading"
msgstr "Baixant"

  A veure si demà guato el codi font per veure d'on pot sortir. Sembla un
error de l10n.

  Atentament