[kdecat] RKWard

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sun Dec 14 18:11:12 UTC 2014

  Hola llista,

  He vist aquesta traducció al playground-edu, arribada fa poc com a externa i
m'he permés actualitzar-la per a que no es barallès amb el pology. Seria bo
que algú contactés amb els antics traductors (potser ja s'ha fet) i veure
quina acceptació tindria que algú la mantingui des d'aquesta llista.

	-- Està plena de comentaris i potser resulta molt útil a la universitat...

  Deixo tres errors del pology per en Josep. ;-)

  El primer és una proposta meva (de l'original), el segon una millora (que
podia haber arranjat jo mateix) i la tercera no en conec la solució... que
també passa.

  Atentament
  Toni
PD: Esteu al dia amb Caliu? Espero que els vagi bé.