[kdecat] Coneixíeu aquest recurs de cerca?

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Thu Oct 24 20:41:50 UTC 2013

El 19-10-13, a les 23:02, vàreu escriure:
> El 19-10-13, a les 18:54, Albert va escriure:

> Intentaré contactar amb algú de SoftCatalà... Les traduccions de la memòria
> del KDE semblen de la versió 4.9.5...
>
> Josep Ma.

Ara mateix, les traduccions del KDE a la web dels recursos ja estan a nivell
de la darrera versió 4.11.2.

En lloc d'anar a cercar el fitxer amb les traduccions de la versió [1], jo vaig
proposar d'anar contra els repositoris del svn de stable i de trunk [2],
independents d'un número de versió.

Però pel que sembla, hi ha problemes tècnics pendents de resoldre per
recuperar repositoris svn. Crec que agrairan qualsevol ajuda tècnica en aquest
tema. Aqui [3] està el codi i la llista de coordinació del projecte [4].

Salutacions,

Josep Ma.

[1] http://ftp.kde.org/stable/4.11.2/src/kde-l10n/kde-l10n-ca-4.11.2.tar.xz

[2] http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n-kde4/ca/messages/
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n-kde4/ca/docmessages/
http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/ca/messages/
http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/ca/docmessages/

[3] https://github.com/Softcatala/translation-memory-
tools/blob/master/src/projects.json#L389