[kdecat] Coneixíeu aquest recurs de cerca?

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sat Oct 19 17:26:25 UTC 2013

El Dissabte, 19 d'octubre de 2013, a les 18:54:26, Albert Astals Cid va
escriure:
> El Divendres, 18 d'octubre de 2013, a les 00:31:39, Antoni Bella Pérez va
>
> escriure:

> Pel que he pogut veure les traduccions ue tenen del KDE son prou antigues,
> potser algú els hi hauria de dir....

  Hola

  Espero que pel KDE 4.12 tindrem prou revisions i li farem un toc a veure si
actualitzen la base de dades... Tinc en espera al repositori un fitxer del
pology. També un parell d'informes de millora per unificar les traduccions.

  Si la dóna a conèixer crec que la tindrà prou estable.

  Toni