[kdecat] Traducció d'anunci KDE 4.10

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Tue Apr 2 21:12:30 UTC 2013

El 01-04-13, a les 19:46, baltolkien va escriure:
> Hola a tots:
> Més val tard que mai.
> Per fi he finalitat la traducció de l'anunci de KDE 4,10 al català.
> M'agradaria, abans d'enviar-lo a Albert, que algú més expert que jo li
> donara una ullada i corregira les errades.
> Gràcies

Hola,

	adjunto una versió revisada. He detectat que hi ha unes "includes" que
possiblement caldria comprovar si existeixen:

nclude($site_root . "/contact/about_kde-ca.inc");

include($site_root . "/contact/press_contacts-ca.inc");

	...en cas contrari, es pot utilitzar la versió anglesa.

	Salutacions i gràcies per la tasca,

	Josep Ma.