[kdecat] Menjar a Barcelona el dissatbte 24

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sat Nov 17 20:34:15 UTC 2012

A Dissabte, 17 de novembre de 2012 15:31:13, Albert Astals Cid va escriure:
> Per cel·lebrar la sortida de KDE 4.10 Beta 1 organitzem un menjar al
> Restaurant Mussol del Carrer Casp a Barcelona el dissabte 24 a les 14:00
>
> Qui es vulgui apuntar que respongui aquest correu ja sigui a la llista o a
> mi en privat per saber quants serem.

M'agradaria venir. Voldria aprofitar per ensenyar-vos una aplicació que estic
fent per tal que m'orienteu sobre com resoldre algunes coses i la manera de
seguir.

Abans de dir res definitiu, però, em cal confirmar amb la família que no tingui
cap compromís especial aquell dia. De moment diem que vinc.

> P.S: En realitat lo de la Beta 1 és una excusa, el tema és que Alex vol
> anar a menjar bolets :D peró no us preocupeu, podeu menjar qualsevol altre
> cosa que sigui menjar de veritat (jo ho faré)

Osti, menys mal! De veritat que m'havíeu espantat, perquè si a partir d'ara
havíem de celebrar totes les alfes, betes, "maintenance versions" i altres
subproductes, hauria de començar a patir seriosament pels meus nivells de
colesterol, glucèmia, triglicèrids i cash.

--
Cordialment,

Orestes Mas.