[kdecat] Informo d'un error al Krfb

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Tue Nov 8 23:04:46 UTC 2011

El 08-11-11, a les 21:22, Antoni va escriure:
>   Hola llista
>
>   Quan creo una invitació per correu m'apareix a l'editor (KMail) mal
> codificada.
>
>   A veure si me'l podeu confirmar.
>
>   Toni
> PD: Després d'enviar canviaré la IP ;-)
>
> ## Missatge
> Heu estat invitat a una sessió VNC. Si teniu la instal·lada la Connexió
> remota de l'escriptori KDE, simplement cliqueu a l'enllaç de sota.
>
> vnc://invitation:DngA-x5B@192.168.1.10:5900
>
> D'altra manera podeu emprar qualsevol client VNC amb els següents
> parà metres:

> [...]

Jo he fet 2 proves:

- Amb Debian stable (KDE 4.4.5) el correu es veu bé.

- Amb Chakra (KDE 4.7.3) el correu es veu malament, com el que tu adjuntes. He
provat de canviar el joc de caràcters del cos del correu, però continua igual.

Ara mateix no tinc temps d'investigar més.