[kdecat] Re: [UserBase] Gestió del control d'energia a través del complement PowerDevil

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Tue Mar 8 11:43:01 UTC 2011

Hola,
Recordo haver-ho traduït jo. Si mires a l'ajuda clicant l'interrogant del
krunner surten totes les opcions disponibles traduïdes al català. Potser la
traducció no és òptima. Si tens propostes per millorar-la digues-ho.

Bona feina, crec que és important que el kde tingui presència en català a
internet.

Salut!

A Dimarts 08 Març 2011 12:09:26, Antoni Bella Pérez va escriure: