[kdecat] Re: l10n-kde4/ca

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Jun 7 21:34:19 UTC 2011

A Dimarts, 7 de juny de 2011 02:05:48, Antoni Bella Pérez va escriure:
> SVN commit 1235567 by bellaperez:
>
> Work into kdeedu module (trunk branch only).
>   - Update and build doc for the kworquiz app.
>   - No screenshots add: Require the translator to clarify the translation
> of a word: card = "fitxa" or "targeta"
>     The GUI is confused.

Si, ja recordo aquest programa. Vaig traduir-lo fa uns anys.

El cas és que recordo que vaig començar a traduir "card" d'una manera i a
mitja traducció no em va fer el pes i ho vaig canviar per l'altra. En fer-ho
segurament em devia deixar mots sense canviar.

Així doncs, aprofito: què us fa més el pes, "fitxa" o "targeta"? Penseu que és
un programa que et presenta una sèrie de preguntes en format curt. Potser
millor que el proveu i jutgeu vosaltres mateixos com queda millor.

--
Cordialment,

Orestes Mas.