[kdecat] Re: Remaining "manegadors"

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sat Jun 4 15:21:01 UTC 2011

A Dissabte, 4 de juny de 2011 12:19:44, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 03-06-11, a les 22:03, Manuel va escriure:

> Fet!
>
> També he canviat uns «manega» que hi havia a la documentació (manca
> regenerar els docbooks):
>
> docmessages/kdenetwork/kopete_pipes.po
> docmessages/koffice/kexi_designingforms.po

  El Kopete et donarà error -cal que algú tradueixi dos fulls nous-. El
Caligra... No seria millor esperar a veure si actualitzen la documentació? No
hi estic subscrit però segur que ja hi treballen:

trunk/l10n-kde4/ca/docmessages/calligra/kexi_designingforms.po

  La versió stable del KOffice sembla que no serà actualitzada més.