[kdecat] Re: Al web cat.kde.org [administradors]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Wed Jul 27 00:32:07 UTC 2011

A Dimarts, 26 de juliol de 2011 07:06:26, Antoni Bella Pérez va escriure:
>   Hola
>
>   Parlant amb en Josep Ma. Ferrer li ha semblat bé que crei una pàgina
> Atzucat per a que parlem a la llista com -amb quines definicions- s'han
> d'afegir al pology.
>
>   La qüestió és que la marca <nowiki> no em serveix i requeriria poder
> emprar {{Input|}} o {{Output}} (Entrada o Sortida) amb ressaltat de sintaxi
> GeSHi.
>
> Una bona referència:
> http://userbase.kde.org/Typographical_Guidelines/ca#Text_monoespai
> http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:SyntaxHighlight_GeSHi

> [...]

  He fet una prova a UserBase i només amb la marca syntaxhighlight de GeSHi ja
faré. Em fa falta al nostre web.

  Aquí teniu l'URL definitiva -amb unes poques entrades- per a que veieu de
què es tracta. Una vegada fet espero que es puguin editar les entrades
individualment -per a no perdre's entre tant codi-.

[administradors]
<http://cat.kde.org/index.php/La_traducció_de_la_documentació/Regles_Pology>