[kdecat] Re: tellico

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sat Jul 23 03:09:30 UTC 2011

A Divendres, 22 de juliol de 2011 16:39:18, Orestes Mas va escriure:
> Avui mentre vigilava un examen m'he dedicat a traduir 61 cadenes que
> quedaven per fer al tellico (extragear-office).
>
> Com que no en sóc el traductor habitual, les adjunto al dessota per tal que
> "l'amo" li faci una ullada i les pugi al SVN si s'escau.
>
> Orestes.

  Gràcies

  El vaig instal·lar ahir per primera vegada i sembla que m'anirà prou bé.
Tinc una bona estanteria amb dvd, uns pocs llibres i la col·lecció de CD (tot
original).

  Els CD ja els tenia a l'Amarok però m'agrada el fet de tenir-ho tot des d'un
sol lloc.