[kdecat] Re: [error] Efemèrides al calendari

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Fri Jul 8 20:54:52 UTC 2011

A Thursday, July 07, 2011, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 03-07-11, a les 18:46, Antoni va escriure:

> Per a que quadri amb la viquipèdia, crec que la traducció hauria de ser:
>
> d_de_MMMM
>
> o pels mesos que comencen per vocal:
>
> d_d'MMMM
>
> El problema d'això és que d i MMMM són formats, i no veig com es pot
> aplicar el Transcript (http://cat.kde.org/index.php/Transcript).

Pse :-/

Així de primeres se m'ocurreixen dues idees:
 * Parlar amb la gent de la wikipedia per que afegeixin redirreccions de
13_de_Abril a 13_d'Abril (les podriem crear nosaltres, total tampoc son
tantes, però suposo que seria millor preguntar primer)
 * Parlar amb la gent que ha fet el codi per fer-lo una mica més versàtil

Jo personalment tiraria per la primera opcio, però no conec a qui podem
preguntar.

Albert