[kdecat] Re: Sopar KDE 4.6

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Jan 31 01:26:14 UTC 2011

A Diumenge, 30 de gener de 2011 15:00:37, Albert Astals Cid va escriure:
> A Dijous, 27 de gener de 2011, Manue Tortosa va escriure:

> Sembla que el lloc de llesques i amanides guanya. Orestes ens dius el lloc
> per posar-ho a la wiki i fer un anunci més gran de la festa? Creus que
> caldrà trucar per reservar?

Un dia de la setmana vinent (dilluns és tancat) jo mateix m'acostaré a fer la
reserva (és a 5 minuts de casa).

Quan ho tingui confirmat ja diré el lloc i proporcionaré les indicacions per
arribar-hi. M'espero a haver-ho confirmat no sigui cas que el 19 de febrer em
diguin que no pot ser (improbable).

Orestes.