[kdecat] Re: Festa KDE 4.6

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Jan 22 01:03:11 UTC 2011

El 21-01-11, a les 21:15, Orestes va escriure:

Els dos darrers sopars s'han fet a Barcelona, i la meva discreta insinuació :)
estava encaminada a obrir nous horitzons, possibilitant l'assistència de
simpatitzants locals. Crec que és bo repartir aquestes trobades per diferents
llocs del país.

> No tinc cap inconvenient per buscar algun lloc per Badalona. L'única
> objecció és que potser va pitjor a la majoria...

Per la gent que vingui de fora en cotxe, és pràcticament igual. Per la gent de
Barcelona, són algunes parades més de metro, que en ser dissabte, funciona
tota la nit. Tampoc hauria de ser gaire problema.

> Clar que quan ho vam fer a Santa Coloma tampoc no era a prop del centre, i
> ara a Badalona han inaugurat el metro a tocar del centre (i també hi ha el
> NitBus).
>
> Així doncs, secundeu la idea del Josep Maria?

Si no se secunda tampoc passa res: ja tinc pensades un parell d'alternatives a
Barcelona. Però, com ja he dit, penso que és millor anar provant diversos
llocs.

Salutacions,

PD: ja us podeu apuntar a la pàgina de l'esdeveniment
http://community.kde.org/Promo/ReleaseParties/4.6#Barcelona