[kdecat] Re: Festa KDE 4.6

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Jan 21 20:15:37 UTC 2011

A Divendres, 21 de gener de 2011 16:47:50, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> La data ja es pot confirmar: 19/02/2010
>
> Pel que fa al lloc, durant aquest cap de setmana intentaré trobar-ne un. En
> principi, serà a Barcelona o rodalies (@Orestes: Potser Badalona?)

No tinc cap inconvenient per buscar algun lloc per Badalona. L'única objecció
és que potser va pitjor a la majoria...

Clar que quan ho vam fer a Santa Coloma tampoc no era a prop del centre, i
ara a Badalona han inaugurat el metro a tocar del centre (i també hi ha el
NitBus).

Així doncs, secundeu la idea del Josep Maria?

--
Cordialment,

Orestes Mas.