[kdecat] Re: Sopar KDE 4.6

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Feb 3 22:29:12 UTC 2011

A Dilluns, 31 de gener de 2011 02:26:14, Orestes Mas va escriure:
> A Diumenge, 30 de gener de 2011 15:00:37, Albert Astals Cid va escriure:

> Un dia de la setmana vinent (dilluns és tancat) jo mateix m'acostaré a fer
> la reserva (és a 5 minuts de casa).
>
> Quan ho tingui confirmat ja diré el lloc i proporcionaré les indicacions
> per arribar-hi. M'espero a haver-ho confirmat no sigui cas que el 19 de
> febrer em diguin que no pot ser (improbable).

A veure: acabo d'anar-hi en persona a reservar, i m'han dit que no fan
reserves, i menys en dissabte. Bé, en fan, però per grups de més de vint, cosa
que no serà el cas.

El que fan és que la gent va venint i s'apunten a una llista. Quan obren van
cridant els de la llista per ordre. Si no hi ets salten al següent i et tornen
a cridar més endavant.

Sembla que sigui arriscat no reservar, però a la pràctica no crec que ho
sigui. Vull dir que si som puntuals no hi haurà problema, i sempre puc anar-hi
jo una mica abans per si hi hagués cua o per agafar taula i esperar-vos tot
fent l'aperitiu.

Ara, si no ho veieu bé, puc cercar un altre lloc. Això sí, si escollim aquest
us pregaria puntualitat o que aviseu per telèfon de possibles retards.

Ho veieu bé? Si dieu que si, envio a la llista les indicacions per arribar-hi
i ho "publicitem" més intensament.

Orestes.