[kdecat] Llicències de les traduccions

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri Dec 23 16:12:54 UTC 2011

Hola a tothom,

	fa un temps vàrem consensuar a la llista que els fitxers nous amb les
traduccions els publicaríem amb llicència LGPLv2 o posterior. Per aquest
motiu, normalment posem la línia següent en el fitxer de traducció (si el
traductor se'n recorda):

# This file is distributed under the license LGPL version 2 or later.

        He tornat a revisar la política de llicències de KDE, i m'ha semblat
que no ens hi ajustem del tot. Segons aquesta política
(http://techbase.kde.org/Policies/Licensing_Policy), caldria
que llicenciem les traduccions amb LGPLv2.1 (as listed in kdelibs/COPYING.LIB)
o posterior; o bé, alguna de les alternatives que s'ofereixen en la pàgina.

        Jo crec que el mínim canvi consisteix en substituir la versió 2 per
2.1, i per tant, la llicència que caldria indicar en els fitxers de traduccions
seria la següent:

# This file is distributed under the license LGPL version 2.1 or later.

	Com ho veieu?

        Salutacions cordials,

	    Josep Ma.