[kdecat] Arranjar les capçaleres dels .po

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Wed Dec 14 04:04:56 UTC 2011

  Hola llista

  Fa un temps en Josep Ma. em demanava que anés establint als nous fitxers les
capçaleres de Copyright consensuades a la llista. La meva resposta va ser com
fer-ho automàticament?

  La meva falta de coneixement en perl fa que no pugui fer un script per al
Lokalize -el qual seria ideal- però sí que m'he atrevit amb bash i des de la
consola executar aquest script una vegada i una altra fins que no doni error.

  Els arguments són "prova|edita", tot i que només funciona fins que troba una
entrada irresoluble. :(

  La qüestió és que funciona.

  Vet aquí la pregunta: Tinc permís per canviar la capçalera a tota la
documentació?

  Atentament