[kdecat] Re: Verbs Catalans

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Apr 29 05:57:11 UTC 2011

El Divendres dia Divendres 29 Abril 2011 Albert Astals Cid Astals Albert
Astals Cid <aacid at kde.org> va escriure:
> A Sunday, April 24, 2011, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> Fa 42 minuts que s'ha acabat el tems per enviar una xerrada però si
> l'envies encara t'encabirem ;-)

Culpa meva: El Josep Ma. em va demanar de fer una xerrada conjunta, però jo
dubtava perquè al mes de maig aniré molt enfeinat com per carregar-me amb més
coses. Per aquest motiu encara no li havia dit res en ferm i estic per dir que
no, però si us falta omplir algun forat, miraria de fer l'esforç.

Com ho teniu?

Orestes.