[kdecat] Adreça d'envío i CUPS

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Sat Apr 23 11:50:45 UTC 2011

Hola, estic traduïnt CUPS al Català, no és KDE però ens fa falta a tots!

he trobat això a la meva memòria de traducció, de moment a
playground/base/ppdtranslations4.po

Acreça d'envío

Hauría de ser adreça d'enviament. Si ho podeu canviar i cercar si hi ha algún
més o si no ja ho faré jo quan acabi el CUPS.

PD: El call for papers de l'Akademy acaba aviat, jo enviaré un parell de
lightning talks, podem fer alguna cosa en relació a les traduccions? Taller
etc?

Salutacions a tots.