[kdecat] Re: Errada al kdebase/kdm.po

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Apr 3 22:30:27 UTC 2011

El 03-04-11, a les 21:15, Antoni va escriure:
>   Veig que tenim una entrada que posa «failsafe» i hauria de dir «A prova
> d'errors» tal com indica l'entrada següent.

>   Tenim cap motiu per a mantenir-les tal qual? Es tracta del menú d'inici
> al diàleg del kdm.
>
>   Toni
> [...]

Jo crec que és problema de la configuració o de la distribució. He provat amb
dues distribucions diferents (Debian i Chakra) i a les dues em surt en català.
Cal tenir en compte que el kdm s'ha de configurar en català (Arranjament del
sistema->Administració del sistema->Pantalla d'inici de sessió).

Si no és això, comentem-ho.