[kdecat] Verificació de les traduccions amb «pology»

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Sep 1 19:17:50 UTC 2010

El 31-08-10, a les 23:06, Manuel va escriure:

> Mira per on yo sí que tinc habilitat amb les expresions regulars encara que
> només en PHP o Perl i això sembla diferent, una expressió regular POSIX
> nomal com aquesta, en loc de -> {\bterme\b} , sería  més o menys ->
> {^terme$} , o /^terme$/ en Perl,  li donaré una ullada a veure si entre
> tots podem fer alguna cosa.

Ara les expressions funcionen be tal com estan, però he rebut un suggeriment
del Chusslove per a millorar-les: per exemple, en alguns casos les expressions
d'un patró en singular i plural (que ara són 2 expressions) es pot fer en una
única expressió. Per exemple:

  {\bcarpets?\b}i
  valid msgstr="catif(a|es)"
  valid !msgstr="carpet(a|es)"

Al problema que em referia i que no tinc gens clar com resoldre amb
expressions regulars és trobar discordances de nombre i gènere entre 2
paraules relacionades: un nom i el seu adjectiu, o entre un pronom i el verb,
etc. Potser no s'hi pot fer res.

> Salutacions.

Igualment,