[kdecat] Re: Bon dia (demano assignació )

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Oct 31 00:14:02 UTC 2010

A Dissabte, 30 d'octubre de 2010 14:57:53, Antoni Bella Pérez va escriure:
> A Dissabte, 30 d'octubre de 2010 12:35:30, Manuel Tortosa va escriure:

>   Fet!  Va amb CC
>
>   Aniré col·laborant amb la IGU a mesura que es requereixi mitjançant els
> manuals que es toquin. Tot i que també hi faré quelcom puntual davant la
> inminència d'una versió propera.
>
>   De moment haig d'agafar el rol amb el Lokalize.
>
>    Atentament
>    Toni

Hola Toni, content de tornar a llegir-te. Algun dia ens hauràs d'explicar això
del teu internet, perquè tal com ho dius sembla que visquis a una zona remota
de la sibèria.

Bé, endavant amb la documentació del KDEEdu (i de tot al que vulguis, suposo).
La veritat és que resultes d'una ajuda inestimable, perquè està força
abandonada/desactualitzada. Jo amb la IGU puc anar fent, però no tinc prou
temps per a la documentació.

--
Cordialment,

Orestes Mas.