[kdecat] Re: Bon dia (demano assignació )

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sat Oct 30 12:54:57 UTC 2010

A Dissabte, 30 d'octubre de 2010 14:07:21, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> Benvingut de nou :)
>
>      Jo he intentat continuar la teva tasca amb la documentació,
> mantenint-la al dia, però ha estat impossible. Avui mateix estava dedicant
> a la doc de kdeaccessibility. Però si vols, pots agafar qualsevol secció.
> En tot cas, avisa al coordinador de la secció apropiada (si està
> assignada):
>
> http://cat.kde.org/index.php/AssignacionsKDE46
>
>      Salutacions,

  Ser-hi es fa un plaer ;)

  Si us cal un reforç al mòdul amb tant sols dir-ho, farem. Envia'm informació
del que calgui i així no perdrem el fet en versions actuals. La feina de
revisió està assegurada. Tot i que si es diu quan, aquesta serà molt més
ràpida.

  Quant al web... Tinc que llegir-lo un xic més, quant a com hi fem els canvis
i que tot el que hi ha estigui amb enllaços bons.

  Atentament