[kdecat] Re: Bon dia (demano assignació )

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Sat Oct 30 10:35:30 UTC 2010

A Dissabte, 30 d'octubre de 2010 12:16:56, Antoni Bella Pérez va escriure:
>   Hola
>
>   Ja estic en disposició de connexió pròpia a Internet.
>
>   No disposo de massa temps per a treballar-hi així que serà part del meu
> temps al vol. A les capçaleres veureu la meva adreça i m'agradaria
> reprendre seriosament l'actualització de la documentació per al KStars
> -responsable per a tota en el kdeedu, es clar-.
>
>   Que no falti:
>   Us felicito com a usuari pel treball que ens heu disposat als
> repositoris.
>
>   Atentament
>   Toni

Ostres! welcome back :)

si per documentació et refereixes als manuals els tenim una mica deixats de
banda ja que som pocs i les IGUs són força prioritàries :/ tot el KDEedu el te
assignat l'Orestes però estarà encantat de rebre un cop de mà.

Salutacions.