[kdecat] Re: Documentacions

Manuel Tortosa Moreno manutortosa at gmail.com
Sat Nov 27 17:37:05 UTC 2010

A Dissabte 27 Novembre 2010 17:35:11, Antoni Bella Pérez va escriure:
>   Cerca aquesta errada a la documentació i canvia-la pel següent:
> &CUPS-O-Matic;
>
>   Sembla que algú ha fet servir el substitueix sense preguntar i ha
> esguerrat  l'entitat en qüestió. Ignora els missatges de després doncs
> desapareixeran - podria aparèixer alguna altra errada però amb imaginació
> sol tractar-se d'una entitat o etiqueta de codi-.
>
>   Fins aviat

El problema és que això està als tarballs de la 4.5.4 i per tant ara el Dirk
els ha de tornar a crear per a poder alliberar el KDE.

La cosa bona és que el Dirk m'ha donat accés al servidor KTown i per tant puc
compilar els paquets des de tarballs abans de publicar-los per tal de trobar
aquests tipus d'errades, que per cert són massa freqüents, no només al nostre
equip, el francès tampoc compila.

Salutacions