[kdecat] Pàgines desateses del wiki

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Nov 1 09:42:47 UTC 2010

Hola,

Arran d'una pregunta de l'Antoni Bella m'he estat mirant el wiki i he vist que
hi ha un grup de pàgines que es van crear en un principi per mantenir les
assignacions de traductors *fitxer a fitxer* dins de cadascun dels mòduls.

Des del meu punt de vista, aquestes pàgines:

- Estan del tot desactualitzades (2007) i per tant dónen al nouvingut la
sensació que ningú no està treballant en la traducció.
- Són molt difícils de mantenir tenint en compte el nostre limitat temps.
- Tenen una utilitat molt baixa, atès que normalment traduïm agafant mòduls
sencers, i no fitxer a fitxer.

Ja sé que no fan una nosa especial, però jo proposo que les eliminen de cara a
netejar una mica el wiki de pàgines innecessàries i que poden despistar els
visitants.

Què en penseu?

--
 Orestes Mas Casals - UPC