[kdecat] Comença a arribar l'estiu...

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Mon May 24 18:06:03 UTC 2010

A Dimecres, 19 de maig de 2010 20:22:44, Josep Ma. Ferrer va escriure:
>      El tancament de la versió 4.5 definitiva està previst pel dia
> 28/07/2010, per tant, tenim uns 70 dies per enllestir les traduccions.
> Personalment, crec que també caldria solucionar els errors reportats pel
> Pau:
>
> http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-ca&m=126919571630157&w=2

D'acord hi faré una ullada als meus mòduls.

>      La meva proposta és continuar, si ningú té inconvenient, amb la
> mateixa distribució d'assignació de mòduls que hi havia a la 4.4:
>
> http://cat.kde.org/index.php/AssignacionsKDE44

Cap problema.

>      Com ho veieu?
>
>     Josep Ma. Ferrer
>

> PD: Sóc conscient que no és la millor època de l'any per dedicar-se a
> aquestes feines: tenim exàmens, declaracions de Renda, vacances, ...
>
> PD2: Recordeu que les cometes, en català, són amb els caràcters « i » (que
> es generen fàcilment amb AltGr+Z i AltGr+X)

Això provaré d'anar-ho canviant a mida que modifiqui les cadenes ja que no
tinc gens de temps ara mateix.

Hem fet els deures a l'IGU i ho tenim força bé a banda de les errades.

Salutacions.