[kdecat] Estat de les traduccions del KDE 4.5

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Tue Jun 22 21:58:50 UTC 2010

	Faig un petit resum de l'estat actual de les traduccions per a la
propera versió KDE SC 4.5, que es publicarà a principis d'agost (el "tag" serà
el dia 28/07/2010 -la nostra data límit-).

	Les seccions normals estan força traduïdes: gairebé tot al 100%, excepte
kdeedu i kdepim que progressen adequadament :)

	Per la meva banda, m'he dedicat a solucionar tots els errors reportats
el mes de març pel Pau, tant a la branca stable com a trunk. A data d'avui
només queda pendent revisar la secció kdeedu. Amb més temps, també m'agradaria
fer un repas a les seccions kdereview, extragear-*, playground-*, i tota la
documentació cercant els errors detectats a la resta de traduccions.

	Ara marxo uns dies de vacances, i no podré dedicar-me a les traduccions.
Quan torni, a principis de juliol, puc acabar de solucionar els errors i, si
cal, donar un cop de mà amb les traduccions pendents.

	Salutacions a tothom,