[kdecat] Problemes amb el lokalize

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Jan 12 14:13:02 UTC 2010

Hola companys,

Ja ho he preguntat més d'una vegada, però a mi em segueix sense funcionar i no
trobo què està passant. I és força molest.

La cosa és que el lokalize no em calcula els totals per certs fitxers .po
(adjunto captura). un "msgfmt --statistics" sobre els fitxers afectats
funciona correctament, sense mostrar error de cap mena.

He provat d'esborrar la base de dades del nepomuk/strigi i tornar-la a
regenerar, però tot segueix igual. No he esborrat la base de dades del
Lokalize perquè triga molt a refer-se i em sembla que només afecta a les
cerques dins la memòria de traducció, no pas a la finestra d'estadístiques.

A vosaltres també us passa? Teniu idea de què pot ser?

--
 Orestes Mas Casals - UPC