[kdecat] Un petit messed up

Pau Iranzo pau at somgnu.cat
Mon Feb 15 21:15:52 UTC 2010

El dl 15 de 02 de 2010 a les 20:30 +0000, en/na Albert Astals Cid va
escriure:

> El que has de fer és:
>  * Si tens algun fitxer al directori que volguis guardar copia el FITXER (no
> el directori) a un altre lloc
>  * cd ca at valencia/messages
>  * rm -rf extragear-graphics
>  * svn up
>
> Ja està.

Bones,

Doncs això és el que vaig fer uns quants cops i al final l'única solució
va estar editar manualment el fitxer .svn/entries. Vaig baixar l'svn com
a anònim, vaig agafar el entries d'allà, el vaig copiar al directori on
jo el tenia i vaig canviar l'usuari. Així va funcionar. La veritat és
que va ser una mica estrany, perquè res del que feia funcionava. Però
ara ja està.

Gràcies de totes maneres :)

Salut,

Pau I.