[kdecat] Re: Error a la traducció del drkonqi

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Dec 4 11:27:25 UTC 2010

El 04-12-10, a les 02:04, Albert va escriure:
> A Dissabte, 4 de desembre de 2010, Albert Astals Cid va escriure:

Al final he canviat la traducció del botó, i tot queda més coherent: Recarrega

> Un altre error similar.
>
> Tenim
> "Obre la pàgina d'informe d'error en clicar el botó Finalitza"
> "Torna a iniciar l'aplicació en clicar el botó Finalitza"
>
> Peró després al botó hi posa "Acaba"
>
> Albert
> [...]

Com que la traducció del botó ve de kdelibs4, en aquest cas he canviat els
missatges: "Torna a iniciar l'aplicació en clicar el botó Acaba" (aquest
missatge i 5 més),

Gràcies per avisar.