[kdecat] Verificació de les traduccions amb «pology»

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Tue Aug 31 21:06:40 UTC 2010

On Tuesday 31 August 2010 22:54:04 Josep Ma. Ferrer wrote:
>      La meva intenció és continuar farcint el fitxer d'errors més freqüents
> i  crear un fitxer de regles de signes tipogràfics (p.ex. per a detectar
> la manca de les cometes «»). Aprofitaré per afegir els errors reportats
> pel Pau, encara que alguns no seran fàcils d'implementar (p.ex. la
> concordança de nombre o de gènere entre dues paraules), degut a la meva
> poca habilitat amb les expressions regulars.

Mira per on yo sí que tinc habilitat amb les expresions regulars encara que
només en PHP o Perl i això sembla diferent, una expressió regular POSIX nomal
com aquesta, en loc de -> {\bterme\b} , sería  més o menys -> {^terme$} , o
/^terme$/ en Perl,  li donaré una ullada a veure si entre tots podem fer
alguna cosa.

Salutacions.