[kdecat] Mort del nostre company Jan Mette

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Mon Apr 26 18:22:00 UTC 2010

Hola a tots, abans d'ahir el cap del nostre projecte, Jan Mette, va morir
sobtadament mentre dormia, a l'edat de 32 anys, sense haver patit cap tipus de
malaltia.

Ha estat un cop molt dur per a nosaltres, un equip molt petit de 5
desenvolupadors que en realitat ho fem tot (paquets, imatges ISO, gràfics,
programari específic de la distro...)

La seva xicota ens ha donat el seu diner per al nostre projecte que era el seu
somni: crear el sistema operatiu perfecte per usar el KDE.

Ara mateix tenim problemes greus, no només pel fet que els servidors, SVN i
altres parts del nostre projecte estan allotjats a llocs dels que no tenim la
contrasenya, accés de root, etc.. (encara) i i pel fet que ell portava tot el
tema de diners i una part molt important del desenvolupament, era el nostre
Mr. Fix-it, el noi que ho arreglava tot, un desenvolupador brillant.

Això em deixa en una situació força complicada pel fet que ara he d'assumir
part del seu treball, i jo no tinc ni de lluny els seus coneixements del KDE
ni de C++/Qt.

Per tant, mentre no trobem nous desenvolupadors, empaquetadors.... que ens
ajudin en aquest projecte que hem de tirar endavant, no només, però també per
que era el seu somni, no sé quina part del meu temps li podré dedicar a les
traduccions.

Per sort, sembla que alguns bons desenvolupadors del KDE estan interessats en
el nostre projecte, ahir mateix es va unir a nosaltres el desenvolupador del
Choqok i potser en podem trobar algun més a Tampere.

Intentaré compaginar-ho tot i seguir endavant, només volia que sapigueu que
potser durant un temps necessitaré ajuda amb el KDE, mentre intentem que tot
torni "al seu lloc", per tant disculpeu si les meves aportacions no poden ser
tan freqüents com fins ara.

Salutacions a tots.