[kdecat] GPL 3+

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Sun Nov 29 12:24:49 UTC 2009

A Diumenge 29 Novembre 2009 13:18:11, Orestes Mas va escriure:

> Jo dic el mateix: Em falla el teorema de De Morgan, l'àlgebra de Boole i
>  tota  la lògica Aristotèlica, o només són les meves neurones?
>
> Orestes.

Opino igual, vaig fer aquesta consulta perquè al llegir el tema em quedava
clar que LGPL 3+ sí que s'acceptava per si sola i vag pensar:

Perquè no estem usant una llicència que protegeix altres aspectes de la nostra
feina? en qualsevol cas un missatge de correu als del KDE e.v. ens podria
treure de dubtes si voleu donar el pas a LGPL3+.