[kdecat] Crèdits

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Nov 28 09:55:57 UTC 2009

El 28-11-09, a les 10:01, Manuel va escriure:
> Ara que estic revisant antics fitxers resulta que hi ha diversos fitxers
>  que abans no tenien cap cadena pels crèdits, de manera que només figuro jo
>  com a traductor, encara que molts de vosaltres heu encetat abans la feina.
>
> Puc afegir als crèdits els vostres noms? només posaria de moment els que
>  ESTEM ara mateix,

Com a molt, jo només afegiria els noms de les persones que apareguin com a
traductors en el propi fitxer (p. ex. en el msgid "Your names", o el camp "Last
translator" de la capçalera).
Si no apareixen, a banda que és difícil determinar qui ha traduït què, potser
es tracta d'una modificació petita o prefereix mantenir l'anonimat :)