[kdecat] Quant a la documentació

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Tue Nov 10 17:34:13 UTC 2009

El 09-11-09, a les 22:46, Manuel va escriure:
> [...]
>  possible to select <xref linkend="menu-partition-copy"/>. This puts
>  <quote>sdb1</quote> in &partman;'s clipboard; in other words:
>  <quote>sdb1</quote>
> is now the partition that will be inserted when you select <xref
> linkend="menu-partition-paste"/>.
>
> és a dir, ara les opcions del menú son tractades com entitats que es
> defineixen usant cadenes d'un sol fitxer po, de manera que modificant
>  aquest fitxer, tota la documentació segueix vigent quant canvia la l'IGU.
>  (o la majoria).
>
> A veure si tot tira cap a aquest nou model o alguna cosa semblant.

Això estaria bé: lligar els elements comuns de les traduccions de l'IGU i de
la documentació. Així, per exemple, els canvis en els menús de l'IGU quedarien
canviats automàticament en la doc. Segur que el experts hi veuen algun
inconvenient, però ara no en veig cap.

De totes maneres, crec els enllaços "linkend" de la doc són interns de la
mateix doc. Caldrà seguir aquest tema.

> Salutacions a tots.

Igualment,