[kdecat] Top ten list

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Wed May 27 19:59:35 UTC 2009

A Dimecres, 27 de maig de 2009 22:01:43, Aleix Pol va escriure:
> Igual es podria fer un release party de 4.3? Al cap i a la fi es quan
> arribaran tots aquests canvis als usuaris no? (o és de 4.2 això?)

No és del tot cert, per alguns com els kubunterus potser sí però els usuaris
d'Arch Linux i d'altres distros Rolling-Back ja gaudim dels canvis. Mira't les
imatges de l'equip, són del meu ordinador amb el kde 4.2.3

La propera setmana el meu ordinador ja tindrà la 4.2.4 completament traduïda
al català.