[kdecat] libconversion.po

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Sat May 16 12:12:01 UTC 2009

El Saturday 16 May 2009 00:15:21 Albert Astals Cid va escriure:
> A Divendres, 15 de maig de 2009, Manuel Tortosa va escriure:

Estaria bé poder diferenciar quines cadenes són per reconeixer les entrades de
l'usuari i quines són per mostrar per pantalla. En el primer cas valdria la
pena no repetir i, si cal, fins i tot deixar alguna forma anglesa.

Miraré de trobar-lo i preguntar si pot afegir aquesta informació com a
comentari de les cadenes.