[kdecat] kdeedu

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun May 3 15:34:56 UTC 2009

A Diumenge 03 Maig 2009 10:40:11, Manuel Tortosa va escriure:
> A Diumenge, 3 de maig de 2009 10:35:27, Orestes Mas va escriure:

> Moltes gràcies Orestes, si tinc algun dubte t'aniré consultant.

I ara, gràcies a tu per col·laborar. Personalment estic content de veure que
en les darreres setmanes hi ha hagut noves incorporacions a l'equip de
traducció, cosa que beneficia enormement el KDE en català.

Potser, com que aviat haurem enllestit entre tots la traducció de l'IGU,
podrem començar a abordar un tema que tradicionalment se'ns ha resistit: la
traducció de la documentació.

Orestes.