[kdecat] S'està preparant una revisió de la guia d'estil

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Fri Jun 19 18:39:54 UTC 2009

Estan preparant una actualització de la guia d'estil de Softcatalà.

suposo que ja ho sabeu però pels qui no ho saben us poso un mica d'info,
ja direu que fem si canvia massa el tema.

--------------------

Ep gent,

Aquest dissabte 20 ens trobarem fer una sessió de treball
d'actualització de la guia d'estil

Aquí teniu els detalls:

http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Trobada

Fa uns dies la Sílvia va preparar una proposta de nova estructura de la
Guia d'estil:

http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%
27estil#Proposta_d.27estructura_nova_per_a_la_Guia_d.27estil

Al meu torn, jo he preparat una proposta inicial de recomanacions per la
traducció de documentació:

http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%
27estil#Incorporaci.C3.B3_de_recomanacions_per_a_la_traducci.C3.B3_de_documentaci.C3.B3

Qualsevol comentari és benvingut

Atentament,

Jordi,