[kdecat] k3b roadmap

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Mon Jun 15 20:33:45 UTC 2009

A Dilluns, 15 de juny de 2009, Manuel Tortosa va escriure:
> Algú sap si hi ha algun calendari del freeze dels missatges o del
> roadmap..... no trobo rés enlloc.
>
> Als repositoris de la meva distro hi ha diversos paquets, els de kde3, els
> de la versió oficial del kde4

No hi ha versió oficial per kde4, l'únic que hi ha és l'alfa 2 que si es cert
que no té les traduccions dintre del tarball.

> i el week build del k3b del SVN, fins ara hi
> havia un paquet d'internacionalització però des de l'alpha 1.x no hi és i
> el K3b-svn no agafa les cadenes traduïdes ¿? suposo que no està llesta la
> internacionalització.

El .po es troba a extragear-multimedia de trunk i diria que si funciona

> És simple curiositat i per tenir-ho en compte per fer la traducció, de
> moment he instal·lat el de kde3 per poder-lo tenir en català.
>
> Al KDE techbase no hi ha gens d'info.
>
> http://techbase.kde.org/Schedules/Extragear

Contactaré amb el desenvolupador a veure que diu.

Albert