[kdecat] Ens independitzem?

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Mon Jun 15 19:56:01 UTC 2009

A Dilluns 15 Juny 2009 21:21:01, Albert Astals Cid va escriure:
> A Dilluns, 15 de juny de 2009, Pau Iranzo va escriure:

També em sembla bé.

> No cal que discutiu pq no es farà, el KDE no és el lloc per dur a terme les
> reivindicacions polítiques, hi ha 245603.4 llocs més adients.
>
> Albert

Com ja he dit, no pretenc reivindicar res. Només donar la opció que qui vulgui
pugui establir com a país o regió els Països Catalans. Si no hi ha cap motiu
tècnic o algun criteri que s'hagi decidit a priori pel KDE no veig cap raó per
tancar el debat.

Potser aquest no és el lloc per parlar-ho perquè no té a veure amb la
traducció però no se m'acudeix cap lloc millor. Si no hi ha cap lloc millor
per parlar-ho i no hi ha cap motiu de pes que impedeixi fer el canvi només és
qüestió de convencer algú amb accés a l'svn?

No vull crear mal rollos. Si creieu que no és el lloc ja buscaré altres
maneres.

Joan