[kdecat] Ens independitzem?

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Mon Jun 15 12:52:06 UTC 2009

Ja fa temps que volta pel cap. Aprofitant la llibertat que dona el programari
lliure vull proposar que, almenys en el KDE, ens independitzem.

Jo aposto per posar Països Catalans però es pot discutir. Què en penseu?

Pel què fa als temes pràctics, he estat remenant pels repositoris del kde i em
sembla que només cal afegir una carpeta amb dos fitxers i modificar un fitxer. A
veure si algú ho pot confirmar.

http://websvn.kde.org/trunk/KDE/kdebase/runtime/l10n/ct/flag.png
http://websvn.kde.org/trunk/KDE/kdebase/runtime/l10n/ct/entry.desktop (cal fer
les traduccions o els fitxers de traducció agafen les cadenes d'aquí i cada
equip de traducció se n'encarrega? Si cal m'ofereixo a fer la traducció)
http://websvn.kde.org/trunk/KDE/kdebase/runtime/kcontrol/locale/TIMEZONES

Joan