[kdecat] KDE 4.3 primeres impressions

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Wed Jun 10 19:44:16 UTC 2009

Acabo de d'instal·lar la beta del KDE 4.3 (en realitat els paquets KDEmod
estan etiquetats com 4.2.88) i els canvis són fantàstics.

- Hi ha un connector de l'Okular per veure els pdf directament des de'l
navegador (per fi)

- Els escriptoris són configurables per separat, es a dir, a cada un d'ells hi
pot haver diferents plasmoides, icones, fons, etc... impressionant.

- El dolphin, VOLA.  una velocitat sorprenent. (potser és una mica culpa del
sistema de fitxers EXT4 i de l'Arch) però és una de les coses que jo esperava.

- Hi ha un munt d'efectes d'escriptori nous i els vells estan millorats.

-Els Cd's i Dvd's es desmunten sols al pitjar el botó d'expulsió de la unitat.

L'aspecte gràfic també ha canviat una mica (les pestanyes noves no m'agraden
gens....)

Simplement espectacular.

Salutacions

Manuel Tortosa